YOHIO's Turne?^^ :3

Hejsan!
 
Ska ni på YOHIO's höstturne i höst?
 
Isf, lämna gärna en kommentar! ^_^
Jag älskar kommentarer! 
 
 
 

Min Personliga Blogg^^ :3

Hejsan!^^
 
Om någon är intresserad så har jag även en personlig blogg som ni kan hitta HÄR ^_^
Sprid den gärna! :3
 
 
Kram~

Vad tycker ni?

Hejsan!^^
 
Vad tycker ni att det vore intressant att jag skrev om på bloggen?
Har inga idéer så skulle bli sjukt glad om ni kommenterade! 
Som te.x Frågestund, Fakta ni skulle vilja veta om YOHIO eller någon i Seremedy/DESAIHA/Crestillion/Overworld (Skriv frågan i kommentaren och skriv att ni skulle vilja veta det om den personen/personerna) mm ^.^
Bara kommentera! 
 
 
 

You're The One!!

Hejsan!
 
Nu går det äntligen att lyssna på YOHIO's nya singel You're The One! ^_^
 
Ni kan lyssna på den HÄR!^^
Den släpps på Spotify snart~ 
 
Vad tycker ni om den?
 
 
 
 
 
 

YOHIO's nya singel "You're the one" släpps snart!

Hejsan alla!^^
 
Ledsen för sjukt låg uppdatering men ska verkligen försöka att bättra mig! (。◕‿◕。)
 
Så, som rubriken lyder så ska YOHIO om ett tag släppa en ny singel som heter "You're The One"!^^ :3
 
 
Jag vet inget om singeln förutom att han spelade in sången till den igår (Adrian från bandet DESAIHA la upp ett foto på det på instagram) ^_^
 
Anledningen till att jag inte har uppdaterat på läääänge är att jag inte har haft något internet tillgängligt och inte haft tid. ^_^
Men jag ska som sagt verkligen försöka att bättra mig nu!^^
Om någon är intresserad utav att hjälpa mig att uppdatera bloggen så får ni hemskt gärna göra det!^^ :'3
Maila isf [email protected] Eller skriv i en kommentar att du vill hjälpa till så kan vi maila sedan^^ Och om du inte har någon mail så skriver du det i en kommentar så kommer vi fram till någon lösning. :3

Kram~ <3

RSS 2.0
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;