Jag igen!

Hej igen!

Haha :3

Men jag tänkte på mitt förra inlägg och vad man egentligen kan göra åt saken.
Och jag tycker att det är jättesvårt, faktiskt.
Så jag gjorde inte så mycket åt saken, men sen kom det...

Svaret är väldigt enkelt faktiskt, du ska inte bry dig om vad någon annan tycker, du ska stå för vem du är, för annars är det ju ingen ide alls.

Visa dom att du inte bryr dig om dom, du är din egen person, dom ska inte får förstöra ditt liv bara för att DOM tycker det, så där är mitt tips.

STÅ FÖR DEN DU ÄR!

Always stay MAD!

-SSM (kommer börja skriva så på alla inlägg jag skriver, så ni kan veta vad det är som JAG skriver, SSM står för Seremedy Stay Mad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;