Min dag med YOHIO del 2

Hejsan!
Det är flera som har frågat om jag kan beskriva mer detaljerat om då jag träffade YOHIO, så då tänkte jag göra det (^-^)
 
Den tjejen som vi pratade med på radion hade hittat mig via YOHIO's facebook-sida där jag hade skrivit typ såhär:
"Idag så sa min rektor (Alex Åsenlund) att hans son lekte med YOHIO då de var små ^-^"
Och hon kände tydligen Alex så då kontaktade hon honom och frågade om jag ville vara med vilket jag gärna ville. Hon frågade mig om det var några andra som gillade YOHIO eller om det bara var jag. Då sa jag att min syster och kompis också gillade honom och då fick dem också följa med.
 
Dagen efter så skjutsade Alex in oss till radion där vi vart intervjuad om varför YOHIO var så bra, vad som var bra mm.
Då vi skulle sätta oss i bilen för att åka bort ifrån radion så ringde Alex till Tommy, YOHIO's pappa (Dem känner varandra och är jättebra kompisar) Och berättade att det var 3 tjejer som hade varit på radion och pratat om YOHIO. Alex frågade då Tommy om vi fick svänga förbi 10 minuter så att vi kunde träffas en kort stund, eller om YOHIO var för upptagen.
Tommy sa att YOHIO hade mycket att göra men att vi kanske kunde komma lite senare eller en annan dag.
Så så åkte vi tillbaka till skolan och allting var som vanligt igen. Men efter ca 2 lektioner så kom Alex in och pratade med våran lärare då vi hade rast. Jag och dem 2 andra som var med i radion förstod direkt vad som var på väg att hända. Sedan så sa Alex att vi skulle ta en promenad bort till hans bil. Sedan så frågade Alex om vi ville följa med till YOHIO's studio och kika hur det såg ut, vilket vi självklart ville!
Men Alex sa att det absolut inte var säkert att YOHIO var där.
 
Hela vägen in till studion så hållde vi oss ändå ganska lugna :) Men då Alex skulle gå och lägga i parkeringspengar för bilen så vart vi helt galna och började skrika utav glädje för att vi fick åka och titta i studion vilket alla vi 3 tyckte var väldigt spännande och roligt.
Sedan då vi kom in i studion så var det Fredrik Widigs som öppnade dörren (!). Och vi skakade hand med honom och sa hej <3. Vi såg även den andra Fredrik och Marcus stå och prata i ett annat rum :-). Sedan så gick vi och hälsade på Tommy vilket vi bara det tyckte var coolt (^-^). (Och som jag sa förut så visste vi inte om att YOHIO var där). Sedan då vi klev in i rummet som var utanför rummet där dem spelade in så sa en utav tjejerna som också var med i radion med mig: "Han är där! YOHIO är där!!!". Men jag fattade nästan inte vad hon sa eftersom att jag var så uppspelt över att jag faktiskt var i YOHIO's studio (!). Sedan så följde jag efter de andra in i rummet där dem spelade in och då hörde jag en väldigt välbekand röst sitta och prata med någon annan. Jag fattade ingenting, det kändes som om jag var på väg att svimma utav lycka. Sedan då jag förstod att det var YOHIO som pratade så kändes allting så overkligt. Sedan så såg jag en kille med stora,svarta solglasögon, svarta jeans, svart hoodie och grå mössa komma gående mot mig och dem 2 andra tjejerna. Det kändes som i en dröm. sedan så sa killen: "Hej! Det är jag som är YOHIO", och log världens finaste leende mot oss.Jag vart så överlycklig och chockad så jag började gråta glädjetårar :-).
Då log YOHIO ännu mer och tittade på mig :-).
Då sa Alex: "jag tror jag får prata för henne ett litet tag".
Nästan direkt så fick vi varsin signerad affisch och singel <3.
Då jag hade lugnat ner mig lite så fick vi ställa frågor till YOHIO. Några utav dem frågor vi ställde kan ni läsa i inlägget "min dag med YOHIO".
Då berättade jag för YOHIO att jag hade en blogg om honom och han frågade han vad jag skrev på den. Då svarade jag att jag te.x skrev vad han skrev på twitter mm. då sa han: Den måste jag titta på sen!, så vem vet, YOHIO kanske faktiskt har sett den här bloggen <3.
Sedan så fick vi lyssna på låtar som då inte hade släppts än. Vi lyssnade på REVOLUTION och Sakura, falling som då bara var halvfärdig.
Sedan så frågade han om vi skulle gå på hans konsert den 5 mars på Birsta City - Sundsvall, Vi sa: "Absolut!, självklart!"
Sedan så berättade jag att jag brukar kallas för "SOFIO" Vilket han tyckte var jätteroligt <3
 
Sedan på konserten i Birsta City - Sundsvall så sa han bara "Hej" och log till dem flesta, men till oss så sa han: Nämen, Hej! Vad kul att ni är här! + att han tittade och log mot mig <3. Då jag bad att han skulle skriva "till Sofie" så sa han: "Nej, det kan jag väl inte göra :-) ! *YOHIO och jag ler*
-Jag: hahaha, vad dårå? :-)
-YOHIO: Jag måste ju skriva "Till SOFIO" *YOHIO och jag skrattar och ler* Jag: hahaha, Okej, :-)
Sedan så träffade vi Fredrik och Marcus och fick deras autografer <3.
 
PS. Då vi var i radion 2:a gången och resencerade YOHIO´s album så berättade Princess Rin (jag chattade med henne före, under och efter sändning) att både Hon, JENZiiH och YOHIO satt och lyssnade på oss och att YOHIO satt och log och lyssnade. Dem tyckte tydligen att vi var jätteduktiga!.
DS.


Kommentarer
» Namemepleasehippsta

åh va kul du måste ha haft! :D

2013-04-06 // 14:53:58
URL: http://seremedystory.blogg.se
» Anonym

hej!! gud vad kul att ni fick träffa honom!! =D hoppas ni hade super kul=)<3

2013-04-06 // 15:26:34
» Kim

Åh, vad avis jag blir!
Har precis startat en novell-blogg om Yohio, kolla in och lämna en kommentar om du har lust :) <3

2013-04-07 // 14:30:36
URL: http://yohiostories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;