YOHIO's nya singel "You're the one" släpps snart!

Hejsan alla!^^
 
Ledsen för sjukt låg uppdatering men ska verkligen försöka att bättra mig! (。◕‿◕。)
 
Så, som rubriken lyder så ska YOHIO om ett tag släppa en ny singel som heter "You're The One"!^^ :3
 
 
Jag vet inget om singeln förutom att han spelade in sången till den igår (Adrian från bandet DESAIHA la upp ett foto på det på instagram) ^_^
 
Anledningen till att jag inte har uppdaterat på läääänge är att jag inte har haft något internet tillgängligt och inte haft tid. ^_^
Men jag ska som sagt verkligen försöka att bättra mig nu!^^
Om någon är intresserad utav att hjälpa mig att uppdatera bloggen så får ni hemskt gärna göra det!^^ :'3
Maila isf [email protected] Eller skriv i en kommentar att du vill hjälpa till så kan vi maila sedan^^ Och om du inte har någon mail så skriver du det i en kommentar så kommer vi fram till någon lösning. :3

Kram~ <3


Kommentarer
» Anonym

åh vad roligt med en ny singel! såg att det kommit en ny specialutgåva av break the boarder.. skillnaden är tre låtar till, två på japanska plus himlen är oskyldigt blå... känns som onädigt köp då den är så lik den första ändå... synd!
vet du något skoj om musikvideon till revolution? inspelnignsställe och medverkande? så fin video! budskapet går fram :)

Svar: Japp!^^ :3 Ah, det såklart!^^

Hmmm, Nej, Inte direkt, Det ända jag vet är att den är inspelad i Sundsvall eftersom att han bor här~
Tror jag vet ungefär var men kan inte namnet på stället tyvärr^^
Dom medverkande vet jag inget om tyvärr :/ ^^

Ja, Budskapet går verkligen fram!^^ :3
Otroligt Vacker video!!^^ :3
yohiosweden.webblogg.se

2013-08-13 // 15:21:25
» Anonym

Jag tyckte den inte vart så himlans bra i början, men nu efter ett litet tag så tycker jag att den är sjukt bra!
Hoppas det kommer ut en video snart, längtar~
Hoppas den kommer ut på japanska också<3

Svar: Ah, samma här!^^ :DJag med!^^ Hoppas att den släpps på japanska och att vi får höra lite nytt material snart! :D
yohiosweden.webblogg.se

2013-09-15 // 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;