Instagram: What do you want?

 
What do you want? #YOHIO #visualkei
 
 


Kommentarer
» Emmy

hej jag fick ju en adress t Yohios skivbolag av dig förut :) jag undrar bara om du är helt säker att det är rätt adress så det verkligen kommer t Yohio om jag skickar något på posten. om du tex har skickat något dit och vet att det kom fram :)
KRAM

Svar: Hejsan!Ja jag vet att den stämmer för att jag har själv skickat dit och det står i YOHIO´s nyhetsbrev, hemsida mm.
Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-02-24 // 21:42:25
» Emmy

Okej <3 tack tack :)
Kram

2013-02-26 // 21:34:12
» Emmy

Okej <3 tack tack :)
Kram

2013-02-28 // 10:06:31
» Emmy

Svarade YOHIO på något sätt på brevet du skickade till han förut t.ex. skickade ett mail och tackade elr något ?
För jag ska skicka en sak och jag har skrivit min mail på brevet och jag skulle bli superglad om han svarade för jag har även skrivit några frågor i brevet!
KRAM <3

Svar: Hejsan!
Då jag träffade YOHIO (den 28 Februari) så såg jag en hel hög med brev, och dem flesta var öppnade. Han älskar då han får presenter och brev och han läser så många han kan, men vet däremot inte om han kommer att svara eftersom att han är väldig upptagen.Om du har några frågor som du tror att jag kan svara på så kan du ju alltid skriva dem i en kommentar eller maila oss på: [email protected].
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-02 // 19:21:12
» Emmy

aa förstår att han får massa brev så bra han är! Det är tyvär inga frågor du kan svara på men tack ändå <3
Tror du att det är större chans att han svarar på ett mail? för isåfall kan jag skicka både brev och mail <3
KRAM

Svar: Hejsan!Okej, förstår :)
Jag vet faktiskt inte :/ Du kan ju alltid testa men risken är att ditt mail drunknar bland alla andra mail........
Men skriv gärna en kommentar om han svarade! (^_^)
Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-03 // 10:30:55
» Emmy

Japp
KRAM

2013-03-03 // 19:22:11
» Anna

Har du adressen till Yohio?

Svar: Hejsan!
Jag har adressen till där man kan skicka paket och brev, men inte hans privata adress.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 19:24:32
» Elena

Hej ;)
Jag undrar om du har Fredriks adress eller YOHIOS adress?
Kan jag få dom då?
Kram :)

Svar: Hejsan! Jag har bara YOHIO´s skivbolags adress:

YOHIO
Köpmangatan 9b
852 31 Sundsvall
Sweden
Kram (^-^)

yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 07:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;