Bilder från publikgenrepet igår!

Hejsan!
 
Igår var det 3st (tror jag) publikgenrep.
 
Det gjordes en omröstning om vilken som skulle vinna. YOHIO kammade hem en 3:e del utav rösterna!. Det var alltså de som satt i publiken som fick "rösta" på något sätt vilken dom tyckte skulle vinna! Sammanlagt så var det 946 personer som var med och röstade. undersökningen gjordes av Poplight och Melodifestivalklubben.
 

Så blev resultatet i publikundersökningen:

1. YOHIO – "Heartbreak Hotel": 30,2 % (244 röster)

2. Anton Ewald – "Begging": 24,8 % (201 röster)

3. Sean Banan – "Copacabanana": 15,5 % (125 röster)

4. Robin Stjernberg – "You": 14,2 % (115 röster)

5. David Lindgren – "Skyline": 9,15 % (74 röster)

6. Ulrik Munther – "Tell the World I'm Here": 7,05 % (57 röster)

7. Ralf Gyllenhammar – "Bed on Fire": 5,81 % (47 röster)

8. Louise Hoffsten – "Only the Dead Fish Follow the Stream": 5,69 % (46 röster)

9. Ravaillacz – "En riktig jävla schlager": 2,97 % (24 röster)

10. State of Drama – "Falling": 1,61 % (13 röster)
 
 
 
Här kommer lite bilder från genrepet igår!
 
 
 
 
 
Visst kommer numret bli jättecoolt eftersom att bla. han kommer gå ner på knä, det kommer vara mer eld i numret + att han kommer gå ut på catwalken - Alltså ett riktigt vinnarnumer!, eller vad tycker ni?
 
Röstningsnumren tills ikväll: 
 
Ring: 099-202 10
Eller Smsa: 10 till 722 11 - Röstningen startar 20.00
 
IKVÄLL KÖR VI! FRAM MED TELEFONERNA, OCH, RÖSTA!!!!!!!!!
 
PS. Vi kommer inte att uppdatera något ikväll utan imorgon. Men vi får hoppas att alla utav er kollar på Mello på TV istället (^-^) DS.


Kommentarer
» LOVEBOT

Jag kommer vara på plats på Friends Arena och sitta bredvid Seike o Ray(de från Seremedy) :) o så kommer jag o killarna rösta som galningar på Yohio för att han ska vidare till ESC!!!!!! <3 Det stog i Metro tidningen igår om Yohio.Hoppas du har läst det:) NU SKA YOHIO TA HEM HELA VINSTEN/ARENAN!!!!!!!!!!!!!!!!<3 Go Heartbreak Hotel!!!!!!!<3 Eller hur? ^o^

Svar: Lyllo! (^-^) <3 Det skulle jag också vilja göra!
Har tyvärr inte läst den, men tror jag ska göra det :)
SÅKLART ATT HAN SKA VINNA!!!!!!
Of Course! (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 10:08:53
» LOVEBOT

Du får gärna skicka mail till mig på [email protected] jag brukar svara när jag har tid!! :) hoppas du får det roligt ikväll och att du kommer få glädjetårar för Yohio kommer gå vidare pga mig,killarna och hela Sverige ska rösta!!!!!!!!! :D <3 *kram* ^o~

Svar: Hejsan!
Hahaha jag är så upp i varv utav att han KOMMER VINNA så att jag har glömt bort vad jag isf skulle maila dig om (^-^) så, vad ska jag maila dig om (^-^) ?
Tack så mycket, och hälsa Seike och RAY från mig :)
Jag kommer garanterat att få glädjetårar (^-^)
Såklart jag kommer rösta! <3 (^-^) <3 !!!
*Kram*
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 10:54:21
» LOVEBOT

Maila mig nånting du vill.Jag kommer såklart hälsa de från dig även Yohio oxå.<3 Jag är redan här på Friends Arena och Yohio repeterar nu inför publik så jag kan hälsa när han ska av scenen snart:D *får glädjetårar* <3 Om den där Bananen går vidare idag till ESC så kastar kommer jag kasta tomater på honom!!!!!!!!!!!!!Allvarligt,han får inte vinna över YOHIO!!!!!!!<3

Svar: Okej, Tack så sjuuuuukt mkt säg till YOHIO att SOFIO hälsar (han brukar kalla mig för det)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 14:22:25
» LOVEBOT

Chatt med Yohio klockan 17:00 till 17:30(samma som förra gången) :D

Svar: Måste chatta då!
Säg till YOHIO att SOFIO hälsar (han brukar kalla mig för det) (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 14:26:34
» LOVEBOT

Har redan hälsat Yohio och de andra från dig o Yohio ba:Vad söt av henne! Säg till henne att jag hälsar tillbaks! *han kramar mig och sedan går han och medans han är 10 meter från mig skriker han:SOFIO!!!!!<3 *

Svar: AHHHHHHHH JAG ÄR DÖD!!!! TACK!!!!!! TACK SÅ ***** MYCKET!!! <3 (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 16:53:47
» LOVEBOT

Inga problem!<3 Seike hoppade på mig bara för att ge mig tusen kramar.Hahaha^^ jag vet inte vad som flög i honom igentligen.Medans han kramade mig så sa han ba:Åhhh...gumman!Du är fan bästa dottern jag fick!<3 jag:awww,tack!Och du är bästa pappan jag fick!<3 *kramar om honom* *pussar på kinden* Om 52 minuter börjar mello.Rösta!!-!!Om han inte vinner så är det nånting fel med hela Sverige!!!!<3 :)

Svar: Snäll du är!Hahahaha låter verkligen som the typical Seike!
HAN MÅSTE VINNA!!!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 19:08:04
» Emmy

Hej<3 Jag undrar bara om ni typ "känner YOHIO" eftersom att du säger att han kallar dig SOFIO och att "LOVEBOT" brukar kalla han typ "Min söta mupp".
KRAM

Svar: Hejsan!
Jag kan inte säga att jag "känner" honom men jag har träffat honom 2 gånger, en gång vi signering och en gång i hans studio <3 (^-^) ^^
Det var så att först så började mina kompisar & familj kalla mig för "SOFIO" eftersom att jag typ är galen i honom <3. Och sedan så vart jaag med i radio för att intervjuas om min stora kärlek till YOHIO. Och då så kallade de mig för det under hela radiosändningen. Och sedan samma dag så ficka jag träffa YOHIO i hans studio <3 (^-^) :D :) Och då berättade jag och mina 2 kompisar (som var med på radion och i studion) för honom om att jag kallas för "SOFIO" och det tyckte han var jättegulligt! <3Sedan på signeringen så kände han igen mig, då jag bad honom skriva "Till Sofie" så sa han "Nej det kan jag inte göra ;)" Jag: "Varför då? ;)" YOHIO: "Jag måste ju skriva: Till SOFIO" *Skratt*



LOVEBOT har jag ingen aning om.......... Men jag tror att hon har träffat honom ganska många gånger (^-^)
Kram
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 22:11:39
» LOVEBOT

YOHIO GICK INTE VIDARE!!!!!!!!! :(:(:(:( *gråter floder och grinnar as mkt* :(:(:(:( VRF ROBIN???????!!!!!Dumma "You" låt!!!!!!!!!MAN KAN KASTA DEN I SOPTUNNAN!!!!!!!!!!Men Yohio är IAF vinnare i mitt hjärta så det så!!!<3 :( även om han inte gick vidare så kommer Yohio ha "Heartbreak Hotel" turnén i sommar och Seremedy ska ha spelning i Stockholm på sommarn oxå medans den nya Seremedy skivan kommer ut.<3<3<3<3 :(:(:(:(:(:(

Svar: JÄKLA SKIT! JAG HATAR DEM DÄR ***** JURYGRUPPERNA!
Utan dem så kulle YOHIO vunnit med typ 100 poäng!!!

Robin och låten "You" är sämst!!! Exakt!

Han är alltid vinnaren i mitt <3 med!
Han vågar ju stå upp för sig själv och vågar vara sig själv i alla lägen, då är man helt klart en vinnare <3!

Visst ska det bli kul med "Heartbreak Hotel" turnen. Hoppas att han kommer till Sundsvall <3 (^-^)!

Ska det komma ut en ny Seremedy skiva!!!! YEAYYYY!!!! <333 LOVE THEM <3
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-09 // 22:37:18
» LOVEBOT

Det Emmy frågade är sant om mig.Jag har träffat de i japan och i sverige många gånger för jag har varit ett fan av de sedan 2010 då bandet började sin karriér!!:D hoppas det var till hjälp!

Svar: Okej, Gud vad roligt för dig att du har varit i Japan och att du har träffat dem så många gånger! (^-^) <3
Absolut! (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 14:32:24
» LOVEBOT

Hehe^^ <3 ska du på Heartbreak Hotel turnén på sommarn? Det ska jag.Om du ser mig kom fram och hälsa.Var inte blyg:)

Svar: Hejsan!

Jag hoppas att jag kan gå (^-^), Det bror nog helt på om jag är på semester då eller inte.
Hoppas att han kommer till Sundsvall <3, Jag antar att han gör det eftersom att det är hans hemstad :D

Har det släppts några turne´ datum ännu? :o

Såklart jag ska göra det om jag ser dig (fast jag vet inte hur du ser ut, hehe^^)!

Bor du också i Sundsvall? (^-^) ^^
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:10:07
» LOVEBOT

Jag bor i Stockholm. O_o heh^^ det jag vet är bara att han ska ha "Heartbreak Hotel" turnén nu i sommarn och spelning med Seremedy...men datumet för Heartbreak Hotel och spelningen är inte klara men man kan alltid maila honom och fråga:D äsch!Jag kan skicka en foto på mig i en majl till dig om det går<3 Men jag har hört att han ska spela i Sundsvall faktiskt,även i Stockholm och Göteborg,Malmö och typ hela Sverige.Haha~ =^o^= ghuehehehehe<3

Svar: Okej, Låter suuuuper najs om han ska spela i Sundsvall och på så många ställen för då får fler chansen att träffa honom (^-^) <3
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:39:56
» Emmy

Är yohio_seremedy YOHIOS twitter ?
Elr är de ett fan?
KRAMAR

Svar: Det är hans twitter <3 (^-^)KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 11:20:17
» Emmy

okej :) tack tack <3
Vet du något sätt jag skulle kunna "prata/chatta" med YOHIO på? (skulle gärna vilja det)!!
PS. Tycker din blogg är grym och jag tittar på den 24/7 !! Hoppas du fortsätter med bloggen LÄÄÄÄNGEE !
KRAMAR

Svar: Hejsan!Du kan ju bli vän med honom på emocore.se (^-^) Och titt som tätt så kommer det upp olika chattar som man kan chatta med honom på, så håll utkik! <3 (^-^)

Tack så sjuuuuukt mycket för allt snällt du säger om bloggen!!! <3 (^-^) Jag blir verkligen jätteglad!! <3 (^-^) Tack!!!! Det ska jag göra!!!
KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 16:32:18
» Emmy

Kan alla se vad jag "lägger upp" på emocore elr är det bara dom som jag lägger till som vänner ?
KRAM

Svar: Ingen aning.......
Vad heter du på emocore? <3 (^-^)
KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 17:30:19
» Emmy

Har inte emocore än men säger till direkt när jag skaffar det :) <3
KRAM

Svar: Okej, (^-^)KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 18:27:13
» Emmy

Vad heter du på twitter ?
Följer YOHIO dig på twitter?
Vill att han ska följa mig för jag vill säga lite saker t han på "privata chatten"...
(jag har inga vänner på twitter än för jag skaffade det idag :P
KRAM <3

Svar: Hejsan!Jag heter: yohio_sweden
Nej, :/ (^-^)
Okej, vad heter du?
KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 19:47:12
» Emmy

Emmyohio <3
KRAM

2013-03-12 // 21:05:03
» Emmy

Jag följer dig :)<3
KRAM

Svar: Okej, Jag följer dig nu :) <3 (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 21:37:53
» Emmy

PS: Jag heter emmyohio på twitter om jag inte sa det :)<3
KRAM

Svar: Okej, Jag följer dig nu (^-^) <3KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-12 // 21:46:20
» vilma

hej jag skulle göra allt för att få träffa yohio !! om jag inte får träffa honom tar ag livet av mig :( jag skulle göra vad som hällst för att komma till hans studio o träffa seremedy o han ! o hålla kontakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Hej!Han kommer att komma till flera städer i sommar & i höst så du kommer säkert att gå och titta på honom!
Jag förstår dig, hoppas du får träffa dem någon gång! dom ska ha spelning på StorCon i sommar, så om du vill och kan så kan du ju alltid åka och träffa dem där :)
PS. jag har inte träffat Seremedy utan bara YOHIO. Och jag kan inte säga att jag "känner" honom eftersom att jag bara har träffat honom 2 gånger, men han vet vilken jag är.

Lycka till och hoppas du får träffa honom någon gång!!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-28 // 22:47:26
URL: http://yohiosweden.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;