Heartbreak Hotel Official Music Video!

 
 


Kommentarer
» Emmy

Är du 100 prosent säker på att yohios mail är [email protected] ? asså bara undrar för jag ska skicka ett mail <3
KRAM

2013-03-04 // 17:36:39
» LOVEBOT(or call me Yuki-chan)

OMG!!!!jag dog av gråt hela videon!!! Grinnade oxå!!! :( sorglig och fin låt<3

2013-03-04 // 19:07:18
» LOVEBOT(or call me Yuki-chan)

Jag fick reda på när Yohios skiva "Break the Border" släpps. 27 mars 2013!!Ni ska vara inne på Cdon.com då!!!!! En konstig sak som hänt mig är att Seike(vokalisten i Seremedy,han som sjunger) skrev till mig idag:Lilla dotter<3 *han började kalla mig för hans egen dotter och han vill komma och krama mig<3*. Han som inte ens vill ha barn(men han älskar de)'så kallar han mig för "min dotter"...jag började kalla honom för pappa:O O_o Jag och Seike är på samma nivå när det gäller galenskap och konstiga!hahaha... "Welcome to our MADNESS,we are here to make a freakshow!"<3

Svar: Hahahaha (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-04 // 23:38:59
» LOVEBOT(or call me Yuki-chan)

Eller typ "Welcome to our MADNESS,we're a modern freakshow" som dom säger(Seremedy). <3

2013-03-04 // 23:45:13
» Emmy

Så fin låt!
Är det YOHIOS filckvän på riktigt eller är det bara en skådespelare?<3
KRAM

Svar: Hejsan!Det går ständiga rykten om att YOHIO har flickvänner. Senast om att han var ihop med hans stylist Nicole Grosse vilket jag inte tror på.

Men vad det gäller dem 2 så tror jag inte att dom är ihop.
Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-05 // 07:21:16
» Emmy

okej <3 Tror inte heller att han är ihop med sin stylist...
Föröåt för att jag tjatar men är [email protected] hans mail ?<3
KRAM

Svar: Hejsan!
Ja, det tror ( Och hoppas ;D ) vi !
Det gör inget, (^_^)
Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-05 // 14:28:22
» LOVEBOT(or call me Yuki-chan)

Hon i videon Heartbreak Hotel är inte Yohios flikvän!!Frågade honom idag på Birsta City och han sa att hon var bara en skådespelerska som de hade med i video...<3

Svar: Gud vad skönt! HahahahaDå kanske vi träffades (^-^) , fast det var ju typ 1000 personer där.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-05 // 20:06:14
» LOVEBOT

Men hon i videon är en japansk sångerska och heter Mitsuki:)

2013-03-06 // 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;