Musikvideo

Den här skrev Yohio för några dagar sedan på hans blogg! :

God kväll!

Just nu spelar jag in musikvideon till min nästa singel i Japan. Spelar dock in videon i Sverige. Det blir väldigt bra, snygga scener verkligen☆

Vi har spelat in sedan klockan ett på dagen, men vi har ungefär hälften kvar...
Så är det att vara artist. Ingen vila här inte, varken helger eller vardagskvällar.
Men det är för att ni ska få den underhållning ni vill ha. Det är väl ganska omtänksamt, eller vad tycker ni?
Jag gör allt för er, och ni ger mig så grymt mycket tillbaka! Så det är värt det, verkligen.
Även om man kan bli väldigt trött ibland så är det här ändå yrket jag har valt, och den som ger sig in i leken får leken tåla.
Sova kan man göra när man är död ;)
Älskar mitt arbete så jag överlever!

Nu ska jag fortsätta! Ha en fortsatt trevlig lördagkväll så ses vi på signeringsturnén.

Puss och kram gullungar♡


Kommentarer
» Olivia F

Heej! Tack för en bra blogg!
Vad är Yohio's bloggadress??
Kraam!

Svar: Tack!Hans bloggadress är: http://yohio.blogg.se/
Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-04-06 // 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;