YOHIO i Mello-Finalen 2013!

Hejsan!
 
Jag antar att ni alla såg på Melodifestival-Finalen igår på TV!
Det var väldigt spännande, jag vågade knappt titta (^-^)!
 
YOHIO vann tyvärr inte men han kom 2:a <3 !
 
Här kan ni se YOHIO:s framträdande i finalen igår. Och här kan ni se då YOHIO pratade ut om sina känslor efter 2:a platsen!
 
 
 
 
Igår så gjordes det även 2 intressanta intervjuer med YOHIO. Den första handlade om varför han är så "smal" och den andra om att man ska våga vara sig själv!
 
Titta på den första här och den andra här 
 
Kram!


Kommentarer
» Emmy

YOHIO skulle ha vunnit! Han är den ända som vågar vara sig själv.. alla andra var bara som alla andra!!<3
KRAM

Svar: Exakt!! Håller med x10000000Kram.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 11:37:48
» anonym

det där att ha problem att gå upp i vakt har jag med. eller hade tills jag var 18-19 år och plötsligt gick upp 5 kg... och förs första gången blev inom kurvan för "normalvikt"

2013-03-10 // 13:08:29
» LOVEBOT

***** "You" låt!!!!Jag kan inte fatta att han gick vidare....bara jag tänker på Robin så börjar jag spy!!!! >..< blääää!!!! YOHIO SKULLE HA VUNNIT MELODIFESTIVALEN IGÅR!!!Jag röstade 45 gånger på honom som en galning!!!!!!! :( <3

Svar: HÅLLER MED!!!! SAMMA HÄR! YOU SUGER! (>_<)

JA!!! YOHIO ÄGER JU <3!!! (^-^)

Jag röstade ca 50 gånger jag med, men den där ***** juryn hade ju hälften utav makten så det hade ju inte hjälpt även om någon utav oss hade röstat 1000 gr till!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:13:43
» Emmy

Skulle bli så glad om jag på något sätt fick prata med honom... Har missat VARJE chatt :( <3
KRAM

Svar: Hejsan!Jag förstår det!
Du kan ju maila honom och fråga om han kanske kommer på en spelning i din stad snart?

Annars så kanske han kommer till din stad under "Heartbreak Hotel" turne´n i sommar!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:21:11
» Emmy

aa :)
PS. Vet du vad hon LOVEBOT´s blogg heter? Skulle gärna vilja kika in på den :)
KRAM

Svar: Hennes blogg heter: yohioandseremedy.devote.seKram
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:27:54
» LOVEBOT

Meeeeh.... >..< Yohio var med i Kfem på Vällingby Centrum idag 15:00-16:00 >..< Men kom igen!!!!HUR FAN TROR DE ATT JAG HINNER DITT PÅ BARA 7 MINUTER!!!??

Svar: Samma här!!! han måste bara ha fler spelningar i närheten så man kan komma och kolla!!!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 15:53:03
» LOVEBOT

Vaaa???? O_o JAG SKRIVER JU SOM EN 2 ÅRIG PÅ MIN BLOGG!!!!!!!!! >.< :( hatar det....min blogg ska bort!

Svar: NEEEEEEJ!!!! SKRIV FLER NOVELLER ISTÄLLET!!!!! DEM ÄR JU SKIIIIT GRYMMA!!!!!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 16:00:03
URL: http://YohioandSeremedy.devote.se
» LOVEBOT

Jag behöver hjälp med dem ju!!!! :(

Svar: Hehehe^^ jag är inte särskilt bra på sådant, men jag skulle gärna kunna hjälpa dig om du vill (^-^) ^^om du är intresserad så kan du maila mig på [email protected].
PS. jag har skickat ett mail till dig (^-^) DS.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 16:06:17
URL: http://YohioandSeremedy.devote.se
» LOVEBOT

Jag följer dig på twitter:) heter: @tomzsabina där om du ska söka mig ^=^

Svar: Följer dig nu ! ;) (^-^)
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 16:11:25
URL: http://twitter.com//tomzsabina
» LOVEBOT

Imorgon(Måndag):jag:gå till skolan,skrika hela skolan:YOHIO SKULLE HA VUNNIT MELLO I LÖRDAGS!!!!! (>_<) ,gå hem o vara förbannad på Eurovisionjuryn och Robin Stjernberg och "You" låten medans jag springer till toan och spyr upp!!!på kvällen:bråka med min pappa över att han tyckte att Louise Hoffsten(Only the dead fish follow the stream-låten) skulle ha vunnit Mello-finalen istället för Robin(vinnare 2013) o Yohio(andra plats). Sådär ser en helt "vanligt" dag ut för mig idag och imorgon(förrutom att jag går inte i skolan helgdagar).... har du samma dagar som mig? :D

Svar: EXAKT SAMMA!! (Fast min pappa gillar Ralf Gyllenhammar) Tycker killarna i din klass också att YOHIO är töntig,ful och "gayig"? Och för det så blir man så ***** arg och trött på dem så man vill slå till dem ;) ?
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 16:38:04
» Emmy

Hur gammal är du (LOVEBOT)?
Din novell var ju skiiit bra !!
KRAM

2013-03-10 // 16:56:44
» LOVEBOT

Ja,killarna i min klass säger elaka saker om Yohio o jag vill bara slå de i käften!!!! >o< Ralf(Röjar Ralf) Gyllenhammar skrämmer mig.... O_O

Svar: Samma här, >o< Ralf skrämmer mig också O_O
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 18:44:41
» LOVEBOT

Svar till Emmy:jag är 14 år(snart 15)! :D *kram* Du då? <3 Stay Mad!

Svar: Okej, Stay mad!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 18:47:55
» LOVEBOT

Kan inte fatta att Yohio kallar dig för Sofio....OMGOMG!!! :) han brukar kalla mig för Yukio(det är sant,och Yuki/Yukio är inte mitt riktiga namn).<3<3 han känner igen mig varje gång han ser mig o igår på mello så såg han mig o ba:Yukio-sama*ropar med en bebis röst på mig*!!! *jag vänder mig om och hälsar med samma bebis röst* Haaaj Yahio!!<3 (jag sa sa sådär hans namn) *han formar ett hjärta med händerna och slänger en kyss i luften* *jag rodnar och håller på att svimma ner när nån plötslig tar tag i mig* *jag tittar upp och ser att Fredrik håller i mig* *han ler och puttar mig upp o sedan kollar jag chokad på honom* jag:Men hur...?jag trodde du hade stuckat foten! Han:det har jag men jag kommer ändå uppträda ikväll (^~^). *han kramar mig o jag kramar honom* jag:Lycka Till ikväll hörrni!:D han:Tack!<3 *jag tittar sedan efter Yohio o ser att han sitter vid en bord i Greenroom* jag:Yohio!!!vad gör du*ropar jag* han:CHATTAR MED FANSEN!!!!!!! Jag:Ahaa...*tar fram min mobil o går in på Svt.se/melodifestivalen o chattar med Yohio o han svarar på mina frågor* jag:hahaha^^ han:VADÅ? Jag:Asså gud!!ofta du inte märker att du skrev med mig!!! O_O hahahahahaha!! Han:Vafan..hahaha!<3 Det är kul jo!:D jag:Jaaa<3 hahah^^ *sedan går jag* P.S! Jag skickade av misstag fel kommentar för cirka 7 minuter sedan!

Svar: Hehehehe^^ inte jag heller (^-^) <3
Hahahaha Låter underbart, jag vill träffa honom snart igen <3

PS. Du sa att du hade svårt att skriva noveller, du lever ju i en, ditt liv är ju typ en novell (^-^)
du kan ju ta fakta från det som händer dig te.x att fredrik tog emot dig <3 och ta med sådanna delar i novellen så lovar jag att den kommer bli super! ^^ DS.

Vilka hälsade du till från mig igår och vad sa du då till dem du hälsade ^^ (^-^) ? Och vad sa dem som du hälsade till? (^-^) ^^ <3
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 19:43:08
» LOVEBOT

Jag hälsade Yohio,Fredrik,Marcus,Linder,Rin,JENZiiH och Seike(Ray var oxå där men han var i Yohios loge då).De sa:Hälsa henne tillbaks från oss! Jag sa till de:Hörrni,Sofio hälsar!Du Yohio känner henne från signeringen och studion! Han:Såklart jag gör det!Hälsa henne tillbaks från mig och de andra.<3 Krama henne från mig nån gång om ni träffas:) jag:Det lovar jag på Heartbreak Hotel guden!<3 han:haha!Gör så! *Marcus tar mig upp i luften* Lovar du? Jag:*börjar skrika* JAAAA!!!JAG LOVAR JO!!!!!!!! O_o han:Hehe^^ *lägger mig ner på marken* *jag pustar ut* fyy,vad rädd jag blev! Han:Du sa vad? Jag:inget! *marcus börjar jaga mig upp på scenen och runt stolarna* jag:JAG MENADE INGET ILLA MAC!!!!!! Han:Snart tar jag dig söta paj!<3 jag:hahaha...vafan!!!I dina drömmar ja! Han:tror inte jag! *han får tag på mig helt plötslig* jag:Okok!Jag ger mig! Han:fattar du hur gullig du ser ut nu när du är röd i kinderna? Jag:*rodnar o springer bort därifrån o gömmer mig* han:Var inte blyg!<3 kom! Jag:Nej!:) *sedan går han*

Svar: Tack så sjuuukt mkt!
Låter som en helt underbar dag hahaha^^ Återigen tack så sjuukt mycket!!!

PS. Du sa att du hade svårt att skriva noveller, du lever ju i en, ditt liv är ju typ en novell (^-^)
du kan ju ta fakta från det som händer dig te.x att Marcus jagar dig ^^ <3 och ta med sådanna delar i novellen så lovar jag att den kommer bli super! ^^ DS.
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 20:15:28
» Emmy

Jag är 14 :)<3
KRAM

2013-03-10 // 20:39:25
» Emmy

Fast jag är långt ifrån fjortis!:P
Hur kan du känna YOHIO och typ alla han uppträder med så bra? Jag skulle oxå vilja det..(avis:P).
Jag har lolita/visual kei stil och dom som inte känner mig (fjortisar bla) ger mig ofta "bitch blickar" bara för att jag har annorlunda stil...
Skulle jätte gärna "känna" alla dom (YOHIO, alla i seremedy och dom)!!!
KRAM

Svar: Hejsan!
LOVEBOT: Jag skulle också vilja lära känna de så bra, Hur har du lyckats?

Emmy: Samma här (>-<) Typ alla "bitch blickar" mig också så du är inte direkt ensam om det ;) ..............
Kram
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-10 // 20:48:09
» LOVEBOT

Vad kul Emmy:D KRAM P.S tack för du tycker om novellen<3

2013-03-10 // 21:06:07
» Emmy

Asså vrf kan inte folk acceptera att man har annorlunda stil?
Det är 1000x coolare att vara annorlunda än att vara precis som alla andra!!!
AA elr hur, hur har du lyckas lära känna dom så bra (LOVEBOT)?
KRAM PÅ ER<3

Svar: Håller med dig!!Asså varför kan dem helt enkelt inte bara acceptera en för att man har enn annan stil en dem själva! Man är ju såååå mycket coolare om man vågar sticka ut från mängden!
KRAM!!!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 07:57:20
» LOVEBOT

Yohiosweden (svar): För det första så måste man träffa de jätte många gånger,typ 20-35 gånger(men jag har mött de 48 gånger) och för det andra så ska man vara snäll varenda gång man möter de för då kanske man får en stor vänskap med de,jag är bästa vän med de och det är sant! och om du vill vara bästa vän med de så gör fina saker åt de!!!!<3 jag lovar att det kommer gå skit bra! :D KRAM

Svar: Okej, det låter som att du har träffat dem vääääldigt många gånger *jag är jätte avis* (^-^)
Ofc man är snäll mot de och gör fina saker! <3 (^-^)
Hoppas det går bra <3 :)
Vet du något/några bra ställen där man kan träffa dem? Och vet du några bra ställen/konvent där man kan träffa andra människor som gillar visualkei i vår ålder?
KRAM!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 08:33:37
» Emmy

Till LOVEBOT
Haha kan du inte ta med mig nästa gång du kommer att träffa dom ? haha :)
Vet du om dom brukar svar om man typ skickar mail elr brev till dom? Elr hur brukar du "hålla kontakten" med dom ?
KRAM

Svar: Ta med mig också ;) Hahaha^^
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 16:05:31
» LOVEBOT

Det konner vara en Japan loppis nu i maj och där kommer jätte många Visual Kei fans också och kanske Seike kommer vara där och sälja saker från hans nya kläddkollektion "ROYAL RXXKER" <3 som sagt så kommer jag också vara där på loppisen:) men om du vill träffa Serenedy så är det bara i sommar för de brukar inte ha några spelningar nuförtiden.Och andra konvent kan du leta på Facebook eller på konvent sajt om du vill:)

Svar: Tack så mkt! Vart ligger den där Japan loppisen?
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 16:11:50
» LOVEBOT

Förresten så har jag mailat dig till Yohipsweden.hotmail.com :D

Svar: Hejsan!Jag ser inte att jag har fått något mail :/ men kanske du skickade till fel mail för min mailadress är: [email protected]
Kram!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 16:16:48
» LOVEBOT

till SOFIO:??? konstigt!!Jag skickade ett mail till dig för några minuter sedan..... O_o Japan loppisen kommer vara i Stockholm!<3 KRAM

till Emmy: Visst kan jag ta med dig och Sofio nästa gång:D och jag håller kontakt med de på Emocore.se och via mobilen:) Seike gav mig hans nummer o det gjorde Yohio med :D Ibland har de tid att svara på brev och mail också.... <3 KRAM

Svar: Hejsan!Sjukt mysko för jag har fortfarande inte fått något mail (>-<) men du kan ju skriva mailet i en utav kommentarerna så raderar jag den sedan (^-^) <3

Jag ska kolla om jag kan komma dit då, hoppas!!! Vilken tid på året kommer den att vara (typ vilken månad)?

Tack! Du är bäst! <3 (^-^)
Vad heter Du,Seike och YOHIO på emocore.se?
Vill också ha deras nummer <3
KRAM!
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 16:55:10
» LOVEBOT

fick du min mail nu då? :D

Svar: Nej, Men skicka mailet i en utav kommentarerna så kan jag radera det sedan. annars så kan du skicka det till: [email protected]
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 17:39:26
» Emmy

OMG har du deras nummer ???
Kan jag få det ? ;P
Har skickat ett mail till YOHIO men det har säkert typ "drunknat" i alla andra han får :(
Skulle dö om jag fick YOHIOS nummer på något sätt !! Haha brukar typ tjata på mina kompisar att den bästa present dom skulle kunna ge mig är YOHIOS nummer :P Fast ingen av dom har gett mig det ..:(
KRAM

Svar: Shiiit fattar inte att hon har deras nummer! <3 (^-^) *OMG*
Hahaha jag försöker också övertala mina kompisar, men det går inte så bra (^-^) <3
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 19:26:16
» Emmy

Och vilket datum är loppisen i stockholm ?
KRAM

Svar: Ingen aning (>-<) <3 fråga om LOVEBOT vet men jag tror inte det har kommit ut något datum ännu.KRAM
yohiosweden.webblogg.se

2013-03-11 // 19:50:00
» Emmy

Till LOVEBOT igen :)
Har du taigt saker ur verkligheter i din novell elr är det bara påhittat? (skulle vilja att det hände mig :P )

2013-03-12 // 13:47:57
» Emmy

LOVEBOT: Hur kan man göra för att få YOHIOS nummer ? :)
Och vet du vilket datum loppisen är ?
KRAM

2013-03-12 // 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;