YOHIO Twittrar

Idag så Twittrade YOHIO lite olika bilder bland annat från ett photoshoot till japansk media.
 
Tweet nr 1:
 
君の最高な笑顔を忘れないよ。ずっと笑っていてね。
Glöm inte ditt bästa leende. Det skrattar hela vägen.
 
 
 
 
 
Tweet nr 2:
 
するの?嬉しい☆ RT : 愛する! RT : 愛して?
Till? Kärlek: ☆ RT @ ryo_Awoi glad! Jag älskar: RT @ YOHIO_Seremedy?
 
 
 
 
 
Tweet nr 3:
 
つーちゃんの方がcuteだよ♡ RT : cute…♡ RT 愛して?
En är bättre chans ♡ RT @MEJIBRAY_tzk jag är söt: Jag älskar söta ... ♡ RT @YOHIO_Seremedy?
 
 
 
 
 
Tweet nr 4:
 
愛して?
Älskar du mig?
 
 
 
Tweet nr 5:
 
撮影終了。お疲れ。
Exponeringen slutar. Trött.
 
 
 
 
-@YOHIO_Sermedy (Twitter)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;