YOHIO med i Melodifestivalen 2014!

Hejsan!
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen men lovar att försöka att bättra mig! ^^

Som dom flesta antagligen redan hört så ska YOHIO delta i Melodifestivalen 2014 med låten "To The End"!
Han är nummer 1 i första deltävligen den 1 Februari i Malmö!
 
Enligt en jury så är YOHIO's uppträdande 80% Tempo, 80% Buskap, 100% Show och 80% Udda vilket är väldigt bra betyg!
 
Här pratar YOHIO om att bla. vara med i Mlodifestivalen igen och om sin låt "To The End":
 
 
PS. Glöm inte att rösta på YOHIO i Melodifestivalen DS.
 


Kommentarer
» Emelie

Hej!

Kan du göra en design till mig? Skulle vara supersnällt. Btw jag älskar också Yohio. Men din design är skitfin!! <3

Svar: Hej!
Jag gör tyvärr inte designer till andra men vi får se i framtiden ~ !

Åh tack så mycket! <3
yohiosweden.webblogg.se

2014-01-26 // 23:22:02
URL: http://ssupersmothie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;