MADlings vs. Bullies?

Hejjjj :3
Tänkte bara göra ett litet snabbinlägg..

Men jag tänkte på det här, alla MADling blir typ mobbade på grund av vad dom har för stil och vad dom gillar för musik, det är bara dumt, folk känner sig världelösa när någon lägger till en taskig kommentar om kläderna dom har på sig.
Varför är det så kul att mobba folk?
Jag fattar verkligen inte, är det kul att se folk ledsna? eller vad är ni ute efter!?
och folk som kanske inte blev mobbade förut blir det nu för att dom gillar Seremedy och allt sådant..

Förlåt, men jag tog ut min ilska på att skriva det här.. Jag kanske är lite trevligare nästa gång.. man får väl hoppas ;) men ja, MAKE THEM SEE WHO YOU WERE BORN TO BE!

stay MAD - SSM <33


Kommentarer
» Angela (Mino)

Min mamma är nog en mobbare då, hon låter mig bara ha "Gyaru stilen" hemma, och inte i skolan eller på stan. Hon tror jag kommer bli mobbad & att jag söker uppmärksamhet. jag kan inte få henna att ändra tanke om det. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? Haha, men vet du vad jag kan göra?

Svar: Hejsan!Jag förstår dig :/ mina föräldrar är lite likadana, men de har börjat att acceptera att jag faktiskt måste få se ut så som jag vill. Din mamma kanske är lite "rädd" för att du ska bli mobbad, men det är ditt val vilken stil du vill ha och det är trots allt din kropp. Om folk dömer dig för hur du väljer att se ut så är det de personerna som har problem med fördomar och inte du själv. Så länge du är nöjd med vem du är på ut och insidan så spelar andras åsikt ingen roll. Var bara öppen som person och berätta att du respekterar att de inte tycker om det om så är fallet men att de också i sin tur måste respektera att din åsikt är annorlunda. Du förändras inte som människa bara för att du vill klä/ sminka dig på ett visst sätt.
yohiosweden.webblogg.se

2013-04-21 // 19:01:14
URL: http://princessmino.blogspot.se
» Emmy

Jag har aldrig blivit mobbad för min stil men det är nog eftersom att nästan alla dom jag går i skolan med nu har jag nästan alltid gått med länge och jag har alltid stuckit ut från mängden. Men jag förstår hur folk som blir mobbade kan känne även om det värsta som händer mig är att jag får blickar på stan. Alla MADlings måste fortsätta vara sig själva (och andra måste börja vara sig själva) så att världen tillslut kan acceptera att alla har sin stil och det är dom som mobbar som är fega jävlar som inte vår sticka ut!<3
KRAM

2013-04-27 // 21:52:49
» Emmy

Skerv lite fel nyss men hoppas du förstod :P

Svar: Jadå, jag förstod ^_^
yohiosweden.webblogg.se

2013-04-27 // 21:54:56
» MADling

Fuck alla mobbare! >_<

2013-04-29 // 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-webkit-border-radius: 55px; -moz-border-radius: 55px; border-radius: 55px;